Zusje

Niets kan de band tussen zussen verbreken...

Als Beatrice tijdens een zondagse lunch een paniekerig telefoontje krijgt over de vermissing van haar jongere zus Tess, stapt ze op het eerste vliegtuig naar Londen. Naarmate ze meer te weten komt over de verdwijning, neemt de verbijstering toe over hoe weinig ze feitelijk weet van het leven van haar zusje en ze is niet voorbereid op de angstaanjagende waarheden die ze onder ogen moet zien.
De politie, haar verloofde en zelfs haar moeder leggen zich erbij neer dat ze Tess hebben verloren, maar Beatrice kan dat niet. Naarmate ze dichter bij de schokkende waarheid komt, raakt ze steeds geïsoleerder van haar omgeving en wil niemand haar meer geloven.



Titel: Zusje
Auteur: Rosamund Lupton
Aantal bladzijdes: 352
Speelt zich af in: Londen (UK)
Uitgeverij: Boekerij

Samenvatting

Beatrice verliest haar kleine zusje. Ze zeggen dat het zelfmoord was maar dat gelooft Beatrice niet. Ze raakt steeds dieper verzeild in alles, vastbesloten om te achterhalen wat er met haar zusje gebeurt is. 


Mijn mening

Toen ik hierin begon dacht ik dat Zusje iets weg had van Gone Girl. Dat Beatrice haar zusje verdwenen was en niet vermoord. Ik had het mis. Tess is wel vermoord en Beatrice is opzoek naar de waarheid. 

Mooie kaft hé? Daaronder zit een geweldig verhaal verstopt. Zusje trekt je mee, ik wou gewoon weten wat er aan de hand was. Lupton heeft dit zo goed beschreven. Door juist wat informatie achter te houden. 

Hoe het verhaal geschreven is, is zo uniek. Beatrice praat zeg maar tegen Tess. En dat wordt weer afgewisseld met politie onderzoeken. De spanning zit er goed in. Juist doordat er een afwisseling is tussen het vertellen en wat zij bij de politie doet.

Al overtuigd? Ik raad Zusje zeker aan! Hij is spannend en ik denk dat iedereen die van thrillers houd hem zeker gelezen moet hebben!

Ik geef Zusje 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten