Verwacht in juni 2014

Bij de maand juni denk ik aan de zomer, en dan vooral het strand. Einde van de maand beginnen mijn vrije dagen die officieel geen vakantie zijn maar wel bijna, veel leestijd dus. Nu het 1 juni is zeg ik gefeliciteerd tegen mijn kleine zusje. 


Fangirl van Rainbow Rowell.
Cath is fan van Simon Snow, maar zo zijn er wel meer. Het enige verschil is dat een Simon Snow-fan zijn voor Cath net zo veel betekent als kunnen ademen voor de rest van de mensheid. Als Cath niet over Simon Snow leest, in boeken waarin hij de hoofdpersoon is of op forums, dan schrijft ze fanfictie of verkleedt ze zich als een van de personages uit de films.Tot nu toe was haar tweelingzus Wren net zo gek op Simon Snow, maar nu ze gaan studeren is het fangirlen er voor Wren wel een beetje af. Cath zal nu dus alleen door haar veelal fictieve leven moeten gaan. Maar is ze daar wel klaar voor? Haar nieuwe kamergenoot Reagan is in ieder geval vastbesloten om Cath een handje te helpen. Samen trekken ze ten strijde tegen veeleisende docenten, manische ouders en sluimerende verliefdheden en komt Cath erachter dat nerd zijn eigenlijk wel heel cool is.
Fangirl wordt op 4 juni verwacht. 


Mr. Mercedes van Stephen King
Drie van de meest onwaarschijnlijke en fantastische helden die Stephen King ooit heeft gecreëerd proberen een eenzame moordenaar te stoppen die eropuit is om duizenden mensen op te blazen. Het gevolg is een bloedstollende race tegen de klok met vele levens op het spel.
Op een ijskoude vroege ochtend staan honderden wanhopige werklozen in de rij voor een banenbeurs. Zonder waarschuwing racet een eenzame bestuurder in een gestolen Mercedes dwars door de menigte; acht mensen worden gedood, vijftien raken gewond. De moordenaar ontsnapt.

Maanden later wordt politieagent Bill Hodges nog steeds achtervolgd door de onopgeloste misdaad. Wanneer hij een krankzinnige brief ontvangt van iemand die zichzelf de ‘Extra’ noemt en dreigt met nog een duivelse aanval, ontwaakt Hodges uit zijn depressieve en wezenloze pensionering, vastbesloten om een volgende tragedie te voorkomen.
Mr. Mercedes wordt op 3 juni verwacht



21 zomers en andere verhalen van Chantal van Gastel
Ik blijf nog even zitten, de zon schijnt hier heerlijk en ik kan mijn ogen niet van de horizon afhouden. Het wordt drukker en dan weer rustiger. De boot meert aan en vaart weer weg. Ik heb geen haast om te vertrekken. Alles wat me thuis zo dwarszit, glijdt langzaam van me af. Weet je wat? Ik denk er gewoon helemaal niet meer aan. Weg zijn mijn problemen. Ik ben nu hier en ik ga van elke seconde genieten. Aan het eind van de zomer zal ik herboren zijn. Toevallige ontmoetingen, wilde plannen, een nieuw begin. In de zomer lijkt alles mogelijk. Voor het eerst zijn de zwoele zomerse korte verhalen van Chantal van Gastel samengebracht in één bundel. In 21 Zomers gaat Lauren een zomer tegemoet zonder haar grote liefde. Roxy onderneemt in Roxys Roadtrip een gewaagde reis naar Spanje om een oude vakantieliefde terug te vinden. En Lucy is het zat om als laatste single in haar vriendengroep een blok aan ieders been te zijn en besluit het roer om te gooien in Zomer in New York.
21 zomers en andere verhalen wordt op 4 juni verwacht.

22 jump street
Ze moeten als eerstejaars studenten op de universiteit proberen uit te zoeken wie er achter de nieuwe drugssensatie zit genaamd WHYPHY. Jenko wordt al snel omarmd door het populaire American football team en Schmidt probeert de nerdy art-scene te infiltreren.


Als blijkt dat de twee agenten hele andere ideeën hebben over hoe ze het beste de zaak op kunnen lossen komt hun vriendschap onder druk te staan.
22 jump street wordt op 5 juni verwacht.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten