Very Inspiring Blogger Award!

Wat ga ik nu eens schrijven? Geen inspiratie, alles gaat goed. Ik heb momenteel geen zin om een recensie te schrijven dus dan maar wat anders. Ik kijk even in mijn twitter wat er te doen is, dan zie ik dat ik de Very Inspiring Blogger Award nog moet doen. Perfect voor vandaag al zeg ik het zelf! Ik bedank Ivette hiervoor: dit is haar bericht.


1. Plaats een link naar deze post in jouw post van de Very Inspiring Award.
2. Kopieer dit lijstje en laat de award zien.
3. Deel 7 dingen of feiten over jezelf.
4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen en deel je blogpost met ze.

5. Voeg de awardafbeelding bij je post en volg degene die je genomineerd hebt op Bloglovin'.


Mijn zeven feitjes

Ik wil later een Sphinx als ik op me zelf woon. Ik bedoel de de kat en niet het standbeeld. Ik denk dat hij beter bekent is als de naakt kat. Ik vind ze zo geweldig en schattig. 

Ik spaar promo boekjes. Jaa ik vind ze geweldig. Het zijn kleine versie van normale boeken.

Ik wordt te snel verliefd. Neem Four nou hoe kan je hem nou niet leuk vinden. Dit had ik ook met Patch van de Hush Hush serie.

Sinds kort heb ik een piercing. Hij zit in mijn oor en ik zeg je hij deed eigenlijk niet zo heel veel pijn.

Ik vind het heerlijk om met de honden achter de dijk te lopen. In de polder heb je mooie natuur en is heerlijk on in te lopen.

Chocolade, chocolade en nog eens chocolade ik hou er van. Vooral melk chocolade mmm!!

Als laatste mm... ik doe het best wel goed op school ook al is het mijn tweede jaar in 3 havo. Mijn klas daar in tegen is echt waardeloos.


Ik heb geen idee wie ik ga taggen. Reageer maar als je hem hebt overgenomen. Ik ben benieuwd!!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten