Kopenhagen '14

Weet je nog vorige week maandag toen ik dit plaatje poste. Ik was zo blij en ik wou dat het weer vorige week was. Vooral de woensdag was erg speciaal. Lees verder om hier achter te komen.


Maandag begon al slecht, de bus was te laat ik was te vroeg uit mijn bed gekomen. Maar toen we op de boot kwamen was alles weer goed. Het uitzicht was erg mooi, helaas zie je dit niet terug op de foto. 






 Dinsdag mochten we voor het eerst echt de stad in. Dit was voor ons nog geen vijf minuten als de stoplichten mee zaten en we zaten al op de Stroget. Juist en dit is wat ik doe als je mij los laat in de stad. De foto van Divergent hebben jullie al op instagram kunnen bewonderen en nu is de rest ook bekend. Prachtig vinden jullie niet?
 


 

De zeemeermin was wel wat klein zeg, jeetje slechts 1,30 meter hoog. Het verbaast me niet meer dat ze zo vaak is onthoofd hoor je kan zo op haar klimmen. Dit is ook gebeurd, laat nooit onvolwassen jongens hier rond zal ik even zeggen!

Woensdag's gingen we naar Zweden in de middag maar een middagje was wel genoeg voor mij hoor. Ik vind Kopenhagen veel mooier als Malmö. Maar ik moet toegeven dat die bibliotheek van Malmö echt prachtig is, ik baal dat ik er geen foto van heb. 's Avonds toen we terug gingen heb ik deze foto gemaakt, dit is de brug die Kopenhagen en Malmö verbindt ik vind hem echt prachtig als het donker wordt.

 Zijn er mensen die het songfestival volgen? Ik zelf niet maar het was echt speciaal om hier onder te hebben gelopen.











Op mijn laatste dag zijn we naar Tivoli geweest. Wel jammer dat het park klein was maar dat maakt het niet minder leuk. Er was een achtbaan WAUW geweldig was ie. Meer zeg ik niet.











Al met al ik heb een enorm leuke week gehad en ik kan niet wachten tot ik weer terug kan. Al die boekenwinkels wachten op mij!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten