Hush hush

Engel of duivel? Er gebeuren vreemde dingen in het kustplaatsje Coldwater als een gevallen engel daar neerstrijkt, op zoek naar een prooi… Nora Grey, een heel gewoon meisje, krijgt een nieuwe klasgenoot: Patch. Hij is knap, ouder en heel irritant. Jammer genoeg moeten ze samen aan een project werken, hoewel Nora dat veel liever met haar beste vriendin zou doen. Patch blijkt heel veel over Nora te weten en dat is best raar. Bovendien lijkt het wel of ze hem overal tegen komt: in de bibliotheek, op de pier, in haar favoriete eettentje... Er gebeuren mysterieuze dingen en Nora weet niet meer wat wel of niet echt is. Dat Patch er iets mee te maken heeft is wel duidelijk. Maar wat precies? Wie is hij werkelijk en is hij wel te vertrouwen?


Titel: Hush hush #1 Hush hush
Auteur: Becca Fitzpatrick
Aantal bladzijde: 391
Speelt zich af in: Coldwater Maine (VS)
Uitgeverij: The house of books

Samenvatting

Wanneer Nora niet meer naast haar vriendin Vee mag zitten met biologie komt ze naast Patch te zitten. Hij is heel mysterieus en afstandelijk. Wanneer Nora met Vee weg is duikt hij overal op. Wanneer Vee haar jas aantrekt tijdens het shoppen werd zij aangevallen en ligt ze met een gebroken arm in het ziekenhuis. Wanneer Vee en Nora met Elliot afspreken in het restaurant waar Patch werkt duikt hij opeens op in de meiden wc waar Nora is. Later als Vee met Elliot en Jules naar een feest gaat, loopt het anders als verwacht. Nora moet haar jas afstaan aan een vrouw, even later wordt die vrouw voor haar ogen dood geschoten, in paniek belt Nora Patch die haar komt helpen. Samen gaan ze naar een school waar Jules Elliot en Vee vast houdt.

Mijn mening

Ik vind dit een van de leukere YA boeken. Hij is zo spannend,, daarnaast wou ik ook weten wat er met Patch was hij deed de hele tijd zo geheimzinnig. Tegen het einde van het boek kwam ik het te weten. Het verhaal leest zo weg, dit is een heerlijk boek voor in het weekend, als je er de tijd voor neemt heb je hem zo uit.  


Na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat er op Spotify een Hush hush playlist is en waarom zou ik hem niet even delen de playlists van de andere boeken in deze serie staan er ook bij.Klik op playlist.

Ik geef Hush Hush 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten