Summer & The city

De zomer is een magische tijd in New York City en Carrie geniet van de maffe figuren in haar buurt, de boetiekjes met tweedehandskleding, de wilde feesten en de nieuwe man in haar leven. En het beste van alles: ze volgt eindelijk een echte schrijfcursus en zet zo de eerste stap op weg naar de vervulling van haar droom.
In Zomer & de City, het vervolg op Carries dagboeken, krijgt de lezer een verrassende inkijk in het leven van Carrie terwijl ze haar draai probeert te vinden in de Big Apple. Carrie realiseert zich dat het veel ingewikkelder is dan ze had gedacht om succesvol te worden in New York.
Op de hilarische wijze die we van haar gewend zijn beschrijft Candace Bushnell het onweerstaanbare verhaal van hoe het plattelandsmusje _ zoals Samantha haar noemt _ verandert in de onvergetelijke icoon van New York City: Carrie Bradshaw.

Titel: Summer & The city
Auteur: Candace Bushnell
Aantal bladzijde: 409
Speelt zich af in: New York (VS).
Uitgeverij: Prometheus

Samenvatting

Voordat Carrie na de zomer naar Brown gaat studeren is ze vertrokken naar New York. Hier volgt ze een schrijfcursus. Toen ze naar New York kwam ontmoette zij Samantha. Een tijdje hebben ze samen gewoond totdat Samantha verloofd is. Ook ontmoet Carrie Bernard, ze worden verliefd op elkaar. Alleen Carrie is dan 17 en hij is veel ouder. Carrie mag dankzij iemand haar stuk voorlezen, helaas viel dat niet helemaal in de smaak. Ook ontmoet zij Miranda. 

Mijn mening

Voor ik er aan begon kon ik niet wacht tot ik hem eindelijk uit had en nu ik hem uit heb wil ik meer! Ik wil weten hoe het verder gaat met Carrie. Natuurlijk kan ik Sex and the city gaan lezen maar ik wil deze eerst lezen. Ik vind het een typisch meisjes boek. Hij leest heel makkelijk en de humor die erin zit verwerkt is zo goed! 

Ik geef Summer & The city 5/5





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten