NaNoWriMo hoe staat het ervoor?


Okay iedereen weet dat NaNoWriMo pas op 1 november begint. Maar voor mij is oktober de tijd om alles voor te bereiden. Dus alle personages uitschrijven. Wie zijn de hoofdpersonen? Wat gaan zij doen? En wat gaat er allemaal gebeuren?



Dus donderdag 1 oktober zag mijn bureau er zo uit. Ik heb het boek Schrijven Kreng van Lisette Jonkman. Een boek wat ik eigenlijk aan iedereen aanraad als ze schrijven. Het is niet alleen leerzaam maar ook grappig. 

Okay over naar de echte zaken. Willen jullie weten wat er gaat gebeuren? Ik ga over een week of twee, als alles wat betreft voorbereiden klaar is al beginnen met schrijven. Binnenkort komt er een artikel over de personages. Maar hier vast een kleine sneak peak!

Alexander, Alex, is een arts in opleiding. Samen met zijn vriendin Olive wonen ze in Brussel. Alex en Olive kennen elkaar al vanaf dat ze klein waren. Toen Olive's vader een relatie kreeg met Alex's moeder verhuisden ze naar Brussel. 


Ik zei dat ik niet veel ging vertellen. Over twee weken meer dus!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten