Getemd

Je kent het verhaal vast: meisje ontmoet womanizer, ze worden verliefd op elkaar,womanizer verandert zijn levensstijl. Het is een goed verhaal, maar niet het onze. Dat van ons is een stuk kleurrijker. Toen ik Dee ontmoette, wist ik gelijk dat ze heel bijzonder was. Toen ze mij ontmoette, dacht ze dat ik alles behalve bijzonder was – ik was hetzelfde als iedere andere vent die haar belazerd en gedumpt had.


Het duurde even voor ik haar van het tegenovergestelde overtuigd had, maar het blijkt dat ik erg overtuigend kan zijn als er seks in het spel is. Het is misschien duidelijk welke kant dit verhaal op gaat. Maar het interessante
ervan is niet hoe het eindigt, maar hoe we daar gekomen zijn.

Titel: Getemd #3 Tangled
Auteur: Emma Chase
Aantal bladzijdes: 296
Speelt zich af in: New York
Uitgeverij: Karakter 

Samenvatting

Matthew, een vriend van Drew, is klaar voor een vaste relatie. Wat voor hem dus al heel wat is. Hij heeft zijn slachtoffer al uitgezocht, Dee. Alleen dat weet zij nog niet. Langzaam maar zeker komen Matthew en Dee dichter bij elkaar.

Mijn mening

Ik ben misschien iets aan het overdrijven geweest met mijn beschrijving van het boek. Maar zo voelde het wel. Dit komt natuurlijk doordat Getemd een kijkje in het hoofd van Matthew is. De doorsnee man denkt wat grover dan dat wij vrouwen denken. 

Geen Drew en Kate. Of het een teleurstelling is? Nou aan de ene kant niet. Kate begon mij te vervelen, maar ik mis Drew wel. Maar Matthew lijkt in zekere zin wel op hem. Vooral wat betreft taalgebruik. 

Op een moment, tegen het einde van het boek, dacht ik oh shit ik ga nooit stoppen met lachen. Pak het boek er maar bij, en ga naar pagina 143 erbij. En lees tot en met bladzijde 146. Dat is slechts een van de scene's waar ik enorm om moest lachen.

Als een extra verassing zit er achterin het boek nog een kort verhaal. Dat betekent een ding, Drew is back! Voor mij voelt het als een voorproefje van boek vier, die trouwens nog deze maand verschijnt.

Ik geef Getemd 4/5                                                                                          

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten