Confess

Auburn Reed has her entire life mapped out. Her goals are in sight and there’s no room for mistakes. But when she walks into a Dallas art studio in search of a job, she doesn’t expect to find a deep attraction to the enigmatic artist who works there, Owen Gentry.

For once, Auburn takes a risk and puts her heart in control, only to discover Owen is keeping major secrets from coming out. The magnitude of his past threatens to destroy everything important to Auburn, and the only way to get her life back on track is to cut Owen out of it.

The last thing Owen wants is to lose Auburn, but he can’t seem to convince her that truth is sometimes as subjective as art. All he would have to do to save their relationship is confess. But in this case, the confession could be much more destructive than the actual sin…

Titel: Confess
Auteur: Colleen Hoover
Aantal bladzijdes: 306
Speelt zich af in: Dallas (VS)
Uitgeverij: Atria Books

Samenvatting

Auburn heeft een baan nodig. Wanneer ze ziet dat ze bij Confess mensen nodig hebben reageert meteen. Bij Confess werkt Owen. Al snel leert Auburn meer over Confess, en over Owen. Maar kan ze hem weerstaan?

Mijn mening

Yay een nieuw boek van Colleen Hoover. Ook al is hij, nog, niet vertaald naar het Nederlands ik heb hem gelezen. 

Confess is dus een winkel waar mensen hun 'confessions' = bekentenissen kunnen opschrijven. Owen is de artiest achter dit idee. Hij maakt van sommige bekentenissen een schilderij. Het idee is alleen al super. Wacht maar tot je de personages leert kennen.

Ik had wel moeite om in het boek te komen. De hoofdstukken worden afgewisseld tussen Owen en Auburn. In het begin had ik moeite om erin te beginnen. Vooral omdat ik de personages nog moest leren kennen.

In elk boek van Colleen Hoover heeft een dramatisch probleem. Wat eigenlijk altijd gepaard gaat met een enorme plottwist. Het probleem zie je zelf niet totdat het letterlijk op de pagina voor je staat. Confess was hierin geen uitzondering.

Meer ga ik eigenlijk niet vertellen. Meer omdat ik dan het verhaal verpest. Ik wil dat jullie evenveel plezier beleven als ik heb gedaan. Hoewel Confess niet mijn favoriet is, is hij wel de moeite waard. Het is een blijft een Colleen Hoover.

Ik geef Confess 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten