Half Wild

Na eindelijk zijn vader Marcus te hebben ontmoet, is Nathan nog steeds op de vlucht. Marcus is de gevreesde leider van de Zwarte Heksen, en de Witte Heksen maken jacht op zijn zoon. Nu Nathan van zijn vader drie geschenken heeft gekregen en een volwaardige heks is, jagen de Witte Heksen nog fanatieker op hem. Terwijl Nathan op zoek is naar zijn vriend Gabriël en Annalise, een Witte
Heks op wie hij verliefd is, moet hij zijn nieuwe, overweldigende gave onder controle zien te krijgen...




Titel: Half Wild #2 Half Zwart
Auteur: Sally Green
Aantal bladzijdes: 336
Uitgeverij: Moon 

Samenvatting

Nathan is op de vlucht voor de raad van Witte heksen. Ondertussen heeft hij zijn gave gevonden. De zoektocht naar Nathan wordt niet gestaakt. Nathan gaat verder op zoek naar  Gabriël en Annalise. Is dit met gevaar voor zijn eigen leven?

Mijn mening

Eindelijk is ie er hoor! Half Wild.. Het lang verwachtte vervolg op Half Zwart. Ik stond bijna te gillen toen ik Half Wild in mijn handen had. Eigenlijk wou ik het uitstellen omdat boek drie volgend jaar pas verwacht wordt. Ach ja.. waarom ook niet?

Hoe gaat het verder met Nathan? Juist ja nog steeds op de vlucht. Ik vind het jammer dat het begin van het boek wat traag was. Ik dacht dat ik me er over heen kon zetten maar nee. Het begin kan dus zeker niet voldoen aan mijn hoge verwachtingen.

Op een moment komen er allemaal Zwarte Heksen bij elkaar. Ik dacht oh nu wordt het spannend. En ja wel hoor hier is de magie uit het eerste boek weer. Ik wist weer waarom ik zo erg van deze serie ben gaan houden. 

Ik wil natuurlijk jullie leesplezier niet bederven. Ga niet haten op het einde. Ik zit nog steeds met een brok in mijn keel als ik eraan denk. Daarom maakte ik op Goodreads de grap dat ik deel 3 maandag, las Half Wild zaterdag uit, op mijn bureau wou zien. Het is een geweldig einde waardoor mensen aan het boek blijven denken.

Ik geef Half Wild 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten