P.S. I Still Love You

Given the way love turned her heart in the New York Times bestselling To All The Boys I’ve Loved Before, which SLJ called a “lovely, lighthearted romance,” it’s no surprise that Lara Jean still has letters to write.

Lara Jean didn’t expect to really fall for Peter.

She and Peter were just pretending. Except suddenly they weren’t. Now Lara Jean is more confused than ever.

When another boy from her past returns to her life, Lara Jean’s feelings for him return too. Can a girl be in love with two boys at once?

In this charming and heartfelt sequel to the New York Times bestseller To All the Boys I’ve Loved Before, we see first love through the eyes of the unforgettable Lara Jean. Love is never easy, but maybe that’s part of makes it so amazing.

Titel: P.S. I Still Love You #2 To all the boys I've loved before
Auteur: Jenny Han
Aantal bladzijdes: 337
Uitgeverij: Simon & Schuster

Samenvatting

Lara Jean is volledig voor Peter gevallen. Zij houdt toch van hem. Maar nadat ze een beetje onbeleefd is geweest weet ze niet over Peter haar terug wilt. Zou Lara Jean achter hem aan gaan of niet?

Mijn mening

EINDELIJK dacht ik toen ik begon aan P.S. I still love you. De titel slaat ook wel een beetje op mijn gevoel. P.s. Ik hou nog steeds van je Lara Jean. En natuurlijk van de geweldige schrijfstijl van Jenny Han.

Lara Jean heeft, naar mijn mening, Peter niet goed behandelt. Ze schrijft nogmaals een liefdesbrief naar hem. Okay dit is waar boek een over gaat in boek twee. P.S. I still love you gaat precies verder waar To all the boys I've loved before geïndigd is. 

Ik wil niet te veel spoileren maar Lara Jean je bent geweldig. Hoe kan een meid ooit omgaan met jaloesie? Lara Jean laat het zien. Zo dus. Ik zou Lara Jean bijna als een rolmodel gaan zien. Kan niet ieder meisje een voorbeeld aan haar nemen? Laat ik hopen dat jullie iets minder onhandig zijn.

Nog wat laatste gedachtes: ik wil sowieso meer. Het einde schreeuwt er gewoon om. Ik hoop dat alles goed gaat tussen Peter en Lara Jean. En voor iedereen die nog nooit van deze boeken gehoord heeft ga ze nu lezen. Ik weet zeker dat je ervan gaat houden. 

Ik geef P.S. I still love you 5/5

CONVERSATION

1 reacties: