Blossom Books read - a - thon update!


Ja het is voorbij. Jammer hé. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb dit vaker nodig! Een steun in de rug die ervoor zorgt dat ik in een korte tijd veel boeken uit lees. Zoiets als zomervakantie. Ook deze week had ik vakantie en ik zal het maar zeggen dat ik mijn week productief heb ingedeeld.

Mijn gelezen boeken zijn, op volgorde,
Rebel Belle - Rachel Hawkins 
Shopaholic in alle staten - Sophie Kinsella
The fill-in boyfriend - Kasie West
A court of thorns and roses - Sarah J. Maas
Stad van gevallen engelen - Cassandra Clare

Ik ga in de zomervakantie dit weer houden voor mijzelf en kijken of ik mijn record kan verbeteren.

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Het vloog ontzettend snel voorbij hé, die drie dagen vol leesplezier. Ik heb me ondertussen alvast ingeschreven voor de OhMyBookathon van deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen