Blossom Books read - a - thon update

Ik zou dit bericht eigenlijk gisteravond maken. Het is er niet van gekomen, maar beter laat dan niet hé!

Donderdag
20.00
Ik zat helemaal klaar om te beginnen. Ik had mijn e-reader opgeladen. Toen bij ons de klok acht keer sloeg startte ik Rebel Belle op. 

22.00
Mijn pret was van korte duur. Ik lig nu, twee uur later, met verschrikkelijke koppijn op bed. Lezen zit er voor vandaag niet meer in voor mij.

Vrijdag
10.00
Ik besloot om vrij vroeg op te staan. Ik had immers wat in te halen van donderdag. Ik had gehoopt dat ik tegen de tijd vrijdag begon ik mijn eerste boek uit had. Kleine anderhalf uur nadat ik verder was gegaan in Rebel Belle was mijn feestje eindelijk daar.
11.24
Boek een is uit. Let's party! Op naar boek twee, Shopaholic in alle staten!
14.03
Ja hoor het is zo ver. na even door bikkelen heb ik ook boek twee uit. Ik heb in totaal 646 bladzijdes gelezen. Ik zou kunnen zeggen dat ik klaar ben voor vandaag maar nee ik ga verder! Nadat ik alle recensies geschreven heb!
20.30
Na een middag andere dingen doen, lees moederdag cadeau afmaken, ben ik begonnen aan boek drie. The fill in boyfriend.

Zaterdag
2.02
Ja hoor boek drie is uit! En nu gaan slapen.
12.00
Ik heb boek vier uitgezocht. Het wordt A Court of Thorns and Roses van Sarah J. Maas. Ja die ene auteur van De glazen troon! Ik ben benieuwd. Eigenlijk hoop ik dat ik vandaag zowel boek vier als boek vijf uit krijg. Dat wordt doorlezen!

CONVERSATION

1 reacties: