Beter bloggen:de grote schoonmaak

Joany van craving pages heeft een blogtour georganiseerd. Een tour waarin bloggers elke maand hun tips geven over een bepaald onderwerp. Deze maand is de grote schoonmaak aan de beurt. 
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik de grootste chaoot ben die ik wel ken. Overal waar ik kom laat ik een spoor vol rotzooi achter. Laat ik het zo zeggen, mijn blog is niet veel anders. Een grote chaotische bende. De tafel waar mijn computer op staat is zal ik maar zeggen niet al te netjes en ligt vol met mijn project voor mijn nicht haar kraamcadeautje.

Wat ik nog wil bereiken voor het einde van de challenge is een aparte pagina waar al mijn recensies terug te vinden zijn. Dit heb ik al voor dit jaar gemaakt maar ik wil dit graag nog voor andere jaren erbij maken.Dan kijk ik meteen of elke recensie in de juiste categorie zit en of er geen fouten in zitten. 

Mijn grootste tip is toch wel plan het in meerdere etappes. Ik doe deze week 50 berichten en die week erop weer 50. Zo hoef je niet alles in een keer te doen en blijft het nog leuk, en ben je niet gelijk uren bezig. Dat is wel iets waar ik me zorgen over maak. Dat het heel veel tijd gaat kosten. 

Hebben jullie nog tips om je blog op te ruimen?

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ha, goed plan! Is best wel fijn, zo'n pagina. Het is alleen wel takkeveel werk. Dat zou ik lekker verdelen inderdaad. Want geloof me, ik spreek uit ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen