Het perfecte plaatje

Deel drie in de populaire serie over Harriet Manners, zelfverklaarde geek.
Harriet weet een hoop. Dat New York de dichtstbevolkte stad in de Verenigde Staten is bijvoorbeeld. En dat 1 op de 38 mensen in de VS er woont. Maar ze weet absoluut niets over modellenwerk in de Big Apple. Zal ze, samen met haar familie, wel kunnen aarden in de States? En hoe wordt een mens 'een merk'? Dat is namelijk wat ze moet worden, als ze de modellen in New York mag geloven. Haar leven wordt helemaal één groot vraagteken wanneer ze wordt bedolven onder grootse en romantische gebaren - maar niet die van haar vriendje...

Titel: Het perfecte plaatje #3 Geek Girl
Auteur: Holly Smale
Aantal bladzijdes: 312
Speelt zich af in:  New York (VS)
Uitgeverij: Gottmer

Samenvatting

Wat gaat er door je heen als je plotseling naar New York gaat verhuizen? Je moet je vrienden achterlaten. Dat gebeurt Harriet dus. Als model in New York, technisch gezien er iets buiten maar in de buurt, is ze in de hemel. Maar waar is haar vriendje waar ze hem nodig heeft?

Mijn mening

Goed nieuws eind deze maand verschijnt het vierde boek in deze serie, wel in het Engels maar dat mag de pret niet bederven. Smale heeft gezegd dat er in totaal zes boeken komen. Dus als je niet genoeg kan krijgen van Harriet is dit heel erg goed nieuws!

Voor mij wordt de serie steeds leuker. Harriet heeft inmiddels een klein zusje erbij. Haar ouders zijn daar heel druk mee en besteden minder tijd aan Harriet. Natuurlijk is dat frustrerend voor Harriet. 

En dan heb je Nick nog. Harriet's modellen vriendje. Ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik vind hem geweldig. Natuurlijk hoop ik dat hij in de volgende boeken terug komt. Ik denk het wel maar ik weet het maar nooit met schrijvers!

Ik kan zeker niet wachten tot boek vier verschijnt, ben je nog niet helemaal overtuigd om Het perfecte plaatje te gaan lezen. Dat moet je zeker doen vooral als je een feel good boek nodig hebt. Dan is dit perfect!

Ik geef Het Perfecte Plaatje 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten