Chaos

Ethan dacht dat hij gewend begon te raken aan vreemde, onmogelijk gebeurtenissen in Gatlin. Maar nu Ethan en Lena weer thuis zijn, hebben de woorden 'vreemd' en 'onmogelijk' nieuwe betekenissen gekregen. Zwermen sprinkhanen, recordbrekende hitte en verwoestende stormen teisteren Gatlin. Ethan en Lena proberen te begrijpen wat de vloek van Lena nu eigenlijk betekent. Zelfs Lena's familie moet geloven aan de chaos. Als de tijd verstrijkt wordt de vraag steeds belangrijker: wat - of wie - moet worden opgeofferd om Gatlin te redden?


Titel: Chaos  #3 Caster Chronicles
Auteur: Kami Garcia & Margaret Stohl
Aantal bladzijdes: 496
Speelt zich af in: Gatlin
Uitgeverij: The House of Books


Samenvatting

Nu Lena zichzelf heeft opgeëist lijkt de rust wedergekeerd in Gatlin. Maar dan overlijdt Ethan's moeder plotseling. Het lijkt alsof Gatlin aangevallen wordt door iets bovennatuurlijks. Lena en Ethan gaan erachter aan!

Mijn mening

Dit boek was geweldig. Meteen wordt je weer de wereld van Ethan en Lena ingezogen. Ik denk dat dit een van mijn favoriete series aan het worden is. 

Nu Lena opgeëist is, is die drama voorbij. Maar dan heb je nog het feit dat we erachter komen wie haar ouders zijn. En dan heb je nog alle duistere wezens. Alles komt langzaam op je af en dan pats boem zonder dat je het door hebt ben je bij het einde van dit boek alweer.

Als je eenmaal bezig bent in Chaos vergeet je hoe dik het boek is, ik las hem makkelijk in twee dagen uit. Ik ben heel erg benieuwd naar De Aflossing. Vooral na zo'n einde.

Die laatste bladzijdes waren slopen. Ik wist totaal niet wat er gebeurde en toen was er het einde. Ik zeg er niet veel meer over behalve dat het schokkend is.

Ik geef Chaos 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten