Blogboek

Velen voelen zich geroepen om een blog te beginnen, weinigen houden het langer dan enkele maanden vol. Of je nu plannen hebt om jouw droomblog uit de grond te stampen of vindt dat jouw bloggoesting een serieuze boost kan gebruiken: het blogboek bundelt alle kennis die longtime blogster Kelly Deriemaeker de afgelopen tien jaar verzamelde, en laat je achter met een hoop inspiratie, tips en tricks van andere succesvolle bloggers, frisse ideeën en vooral veel goesting om zelf aan de slag te gaan. 



Titel: Blogboek
Auteur: Kelly Deriemaeker
Aantal bladzijdes: 240
Uitgeverij: Vrijdag

Mijn mening

Dit boek is super handig voor welke blogger dan ook. Hoe veel ervaring je ook hebt je bent nooit te laat om iets nieuws bij te leren. Dat is de reden waarom ik hierin ben begonnen. In de hoop dat ik wat zou op steken. Vooral wat betreft het inplannen van blogs.

Ik weet van mijzelf dat ik niet altijd even secuur en georganiseerd werk. Ik probeerde door middel van het blogboek hier verandering in te krijgen. En ik zie bij mijzelf er al vooruitgang in zitten. 

Ook staan er in het boek allemaal handige tips voor als je inspiratie op is en je wat leuks wilt schrijven. Zo is mijn rubriek Vraag het de blogger ontstaan. Donderdag komt er weer een nieuwe online dus hou de site in de gaten!

Al met al vind ik dit een super handig boek, aangezien je nooit te oud bent om te leren. Een echte aanrader voor elke blogger!

Ik geef Blogboek 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten