Voor altijd

Ik schoot in galop de bossen in. Mijn poten bonsden op de rotsen; mijn passen vraten kilometers. Elke zenuw binnen in me stond in brand. Ik hield mijn gedachten vast als een armvol papieren kraanvogels. Strak genoeg om ze te houden. Niet zo strak dat ik ze plette. Ik ben Sam Roth. Ik zoek Grace. Zoek de wolven. Er waren duizend dingen te horen. Tienduizend dingen te ruiken. Honderd miljoen aanwijzingen van talloze vormen van leven in deze bossen. Maar ik zocht niet naar talloos. Ik zocht er één.


Titel: Voor Altijd #3 De wolven van Mercy Falls
Auteur: Maggie Stiefvater
Aantal bladzijdes: 400
Speelt zich af in: Mercy Falls (VS)
Uitgeverij: Moon

Samenvatting

Grace is nu wolf. Wanneer ze veranderd is onvoorspelbaar. Haar ouders maken zich enorm zorgen. Sam is op zoek naar haar. Nu er een jacht op de wolven geopend is maakt hij haast om alle wolven uit het bos te krijgen. Maar vooral om Grace veilig te krijgen.

Mijn mening

EINDELIJK heb ik het boek uit. Het langverwachte einde is eindelijk hier. Samen met het eerste deel Huiver zijn dit mijn favorieten boeken uit de serie. Trouwens ook van Maggie Stiefvater. 

Laten we zeggen na de enorme cliffhanger gaat het verhaal razend snel. Grace is wolf en Sam is op zoek naar haar. Door de wisselende perspectieven lees je lekker door. Dat is wel iets wat ik in de hele serie kan waarderen. 

En dan heb je Cole. Leuke Cole. Ik vind hem geweldig. Sinner, het nieuwste boek van Maggie Stiefvater, gaat over hem. Die ga ik dus binnenkort ook nog lezen. In Voor Altijd is Cole heel erg leuk, dat ik er geen genoeg van kan krijgen.

De serie heeft een steengoede afsluiter. Ik raad hem zeker aan om te lezen. Kom maar op met Sinner!

Ik geef Voor Altijd 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten