My true love gave to me

If you love holiday stories, holiday movies, made-for-TV-holiday specials, holiday episodes of your favorite sitcoms and, especially, if you love holiday anthologies, you’re going to fall in love with MY TRUE LOVE GAVE TO ME: TWELVE HOLIDAY STORIES by twelve bestselling young adult writers, edited by international bestselling author Stephanie Perkins.


Titel: My true love gave to me
Auteurs: Stephanie Perkins, Rainbow Rowell, Gayle Forman, Holly Black, Ally Carter, Jenny Han, David Levithan, Kelly Link, Laini Taylor, Kerstin White, Myra McEntire, Matt de la Pena 
Aantal bladzijdes: 320
Uitgeverij:  St. Martin’s Press



Twaalf korte verhalen zijn gebundeld in een boek. Twaalf bekende auteurs hebben voor de kerst een kort verhaal geschreven. Ze hebben niks met elkaar te maken maar toch zijn ze uniek.

Mijn mening

Zal ik even zeggen dat ik alleen de verhalen van Stephanie Perkins, Rainbow Rowell, Laini Taylor en Gayle Forman leuk vond om te lezen. Dat zijn er vier van de twaalf. Ik had gedacht dat ik meer van de verhalen leuk zou vinden.

De verhalen die ik leuk vind, zijn echt heel erg leuk. Ze zijn zeker de moeite waard. Wat betreft de andere verhalen, ze zijn een enorme teleurstelling. Sommige verhalen waren niet goed te volgen, sprongen van de hak op de tak.

Ik had wel wat meer verwacht van dit boek maar ondanks alles heb ik er wel van genoten.

Ik geef My true love gave to me 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten