Top 5 halloween boeken


Het is weer halloween en daarom maak ik een top 5 met boeken die je in een halloween sfeer brengen. Na een tijdje nagedacht te hebben wordt dit hem toch wel! Happy halloween allemaal!

Half zwart - Sally Green. Wat moet ik hierover zeggen. Heksen! Ik hou ervan. Je moet er wel even inkomen maar het is zo'n geweldig boek! Zeker gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebt.

Dromendochter - Laini Taylor. Dromendochter is ook een boek met magie. Het verhaal speelt zich af in Praag (Tsjechië). De eerste keer dat ik hem las was ik niet helemaal fan, ik heb nu vijftig bladzijdes opnieuw gelezen en ja hij is goed!

Harry Potter and the deathly hallows - J.K. Rowling. Mijn favoriete Harry Potter boek brengt mij altijd in een halloween sfeertje. Ik ben de serie opnieuw aan het lezen en ik baal dat ik pas bij boek drie ben. Mijn favoriete moet nog komen.

Alice in zombieland - Gena Showalter. Ik geef toe ik heb pas een hoofdstuk gelezen maar I love it! Ik weet nog niet wanneer ik verder ga lezen maar hij komt zeker wel uit!

De ijzerproef - Cassandra Clare en Holly Black. De ijzerproef lijkt wel een beetje op Harry Potter. Qua alles wat er gebeurt. Daarom staat hij er ook bij. Er komt veel getover in voor wat ik heel leuk vind. Nog niet gelezen ik raad het je aan!
















Andere boeken die ik wel met halloween zou willen lezen. Ze staan alleen nog ongelezen in mijn kast.

Gone Girl - Gillian Flynn. Ik heb hem vorige week gekocht met de gedachte ik ga hem lezen en daarna naar de film. Ik ben wat drukker dan verwacht maar zeker heel erg benieuwd naar dit boek. Ik heb gehoord dat het een best wel creepy boek is. 

Shock - Mel Wallis de Vries. Ik heb hem hoor de nieuwe van Mel Wallis de Vries! It's soo pretty. Ik ben enorm benieuwd naar het verhaal. Ik weet wel vroeger kon ik niet meer slapen na het lezen van haar boeken.

Ik heb de boeken van Ransom Riggs ook gelezen. Die zijn zo creepy! Die hoort hier zeker bij. De bijzondere kinderen van mevrouw Pegerine is naar mijn mening minder goed dan het vervolg Omhulde stad. Beide zijn ze best wel eng maar zo geweldig. Als je ze nog niet gelezen hebt moet je dat echt doen. Vanavond is wel een goed tijdstip ;)


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten