Leesdip

Iedereen heeft er denk ik wel last van, een leesdip. Momenteel ik ook. De laatste weken heb ik niet echt zin om te lezen. Mijn Goodreads geeft nog steeds aan dat ik 21 (!) boeken voor sta op mijn challenge voor dit jaar. 


Wat ik doe om weer zin te krijgen in lezen:

- Hou je niet meer aan een TBR. Ben vrij om te lezen wat je wilt. Als iets je niet aanspreekt leg het meteen weer weg en ga opzoek naar een nieuw boek. Voor mij is dit al heel moeilijk aangezien ik niet kan kiezen.

- De Booktube-A-Thon. Het motiveert mij enorm om zo veel mogelijk boeken binnen een week te lezen. Daarnaast heb ik jullie uitgedaagd, tweet mij vooral als je een boek uit hebt. Zodat ik weet hoe jullie het doen. Als je mee doet aan de challenges laat mij ook weten als je daar een van gedaan hebt. 

- Plaatjes van mooie boeken kijken helpt ook. Vinden jullie dit niet leuk. Mijn eigen boeken :)


- Neem vooral geen dikke boeken! Voor mij demotiveren die alleen maar.

Heel veel leesplezier en ik hoop dat het mij ook weer gaat lukken!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten