Angelfall

De engelen van de apocalyps hebben de macht overgenomen in de wereld, en het is een chaos. Overdag schuimen bendes de straten af, ’s nachts heersen angst en bijgeloof. Wanneer Penryns kleine zusje door gewelddadige engelen wordt ontvoerd, grijpt Penryn in: ze zal alles doen om haar zusje terug te krijgen.

Maar daar heeft ze hulp voor nodig… en die hulp komt uitgerekend van Raffe, een engel zonder vleugels…

Penryn en Raffe zijn vijanden, maar samen ondernemen ze de gevaarlijke tocht naar het hoofdkwartier van de engelen. Waar is Penryns zusje? En kan Raffe ooit zijn vleugels terugkrijgen?
Titel: Angelfall #1 Penryn & het einde der dagen
Auteur: Susan Ee
Aantal bladzijdes: 283
Speelt zich af in: San Fransico (VS)
Uitgeverij: L.s. 

Samenvatting

Penryn leeft in een wereld waar de engelen de macht in handen hebben. Wanneer haar zusje wordt ontvoerd door de engelen gaat Penryn haar zoeken. Ze krijgt hulp van de engel Raffe. Samen gaan ze op zoek naar het hoofdkwartier van de engelen.


Mijn mening

Ik kwam heel moeilijk door dit boek heen. Ik kon mijn aandacht maar heel moeilijk bij het verhaal houden. Na ongeveer 170 bladzijdes had ik er genoeg van, ik was bang om in een leesdip te raken als ik hem toch zou gaan uitlezen. Dit wilde ik voorkomen en ik ben gestopt.

Andere boeken over engelen (hush hush saga) vind ik enorm interessant en ik vlieg er doorheen maar bij Angelfall was dat niet het geval. Ook al is het maar zo'n dun boek. Nog geen driehonderd bladzijdes vind ik dun. 

Vanaf het begin vond ik het al moeilijk om een band te krijgen met Penryn, mede hierdoor kwam ik gewoon niet door het boek heen. Ik vind het enorm jammer omdat ik dacht dat het een hardstikke goed boek zou zijn. 

Ik geef Angelfall 2/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten