Soul beach

Als Alice Forster een mail ontvangt van haar overleden zus, denkt ze dat het een zieke grap van iemand is. Maar het bericht bevat details die alleen haar zus kent. Daarna krijgt Alice een uitnodiging tot de virtuele wereld van Soul Beach, een idyllisch online paradijs van zon, zee en strand. Daar is het mogelijk met haar zus te praten – en ze ontdekt een nieuwe wereld van vriendschap, geheimen en zelfs liefde. Maar waarom zijn er op Soul Beach alleen maar jonge, mooie en dode mensen? En wat is het toch dat Alice voor altijd op dit strand zou willen zijn?
Titel: Soul beach #1 Soul
Auteur: Kate Harrison
Aantal bladzijdes: 304
Speelt zich af in: UK, Soul Beach
Uitgeverij: The house of books


Samenvatting

Alice verliest haar zus Megan. Vlak daarna ontvangt ze een uitnodiging dat ze uitgenodigd is om op Soul Beach te komen. Haar zus heeft haar uitgenodigd. Na lang denken gaat ze toch online. Ze ziet haar zus weer en velen andere doden. 

Mijn mening

De eerste honderd bladzijde was ik super enthousiast over dit boek. Alice gaat naar Soul Beach en ziet Megan weer, ze gaat proberen de moord van haar zus op te lossen. Dat dacht ik wat er zou gaan gebeuren. Maar nee hoor, nog weet ik niet wie het gedaan heeft.

Nadat Alice voor de eerste paar keer op Soul Beach is geweest werd het wat langdradig. Terwijl het begin zo vlot las. Ik baalde enorm want ik had gehoord dat het een heel leuk boek was. Ik overweeg zelfs om erin te stoppen. Dit heb ik niet gedaan omdat ik te graag wil weten wie Megan heeft vermoord.

Het idee van Soul Beach vind ik erg leuk, maar niet zo goed uitgewerkt. Ik baal enorm want ik dacht dat het echt super zou worden. Maar toch ga ik denk ik Soul Fire lezen. Ik moet en zal weten wat er met Megan is gebeurt en wie haar vermoord heeft. 

Ik geef Soul beach 3.5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten