Gabrielle

Gabrielle komt tijdens een avondje stappen oog in oog te staan met een knappe, onbekende man. Hun blikken kruisen, de wereld staat even stil. Het volgende moment is hij weg. Gabrielle volgt hem naar buiten, en vanaf dat moment verandert haar leven. Voorgoed en ingrijpend. Want in het nachtelijke duister is Gabrielle getuige van een bloedbad, aangericht door een bende wilde vampiers. Gabrielle wordt op het nippertje gered door de onbekende, die niemand minder is dan Lucan Thorne, leider van de Broederschap, een elitegroep onsterfelijken, die zich tot taak hebben gesteld de mensheid te beschermen tegen het groeiende gevaar van de wilde vampiers. Niet alleen Gabrielle, ook Lucan ervaart verlangens die geen enkele vrouw in zijn negenhonderdjarig bestaan heeft weten los te maken. Maar kan hij zich wel binden aan een vrouw nu de strijd tussen de Broederschap en de groep wilden in alle hevigheid losbarst? Maar als Gabrielle doelwit wordt van zijn vijanden, heeft hij geen andere keus dan haar mee te nemen naar de duistere wereld die hij aanvoert.
Titel: Gabrielle #1 Middernacht
Auteur: Lara Adrian
Aantal bladzijdes: 336
Speelt zich af in: Boston (VS)
Uitgeverij: Luitingh Sijthoff

Mijn mening

Ik heb dit boek niet uitgelezen. Ik kon het gewoon niet. Ik had verwacht dat het qua verhaal een beetje op Violet (Abigail Gibbs) zou gaan lijken maar dat was het totaal niet. Gabrielle is namelijk getuige van een drinkpartij van vampieren. En wanneer iemand van de politie bij haar thuis komt, komt het al helemaal niet meer goed. 

Na ongeveer 100 bladzijdes had ik er genoeg van ik had sowieso niet verwacht zal ik het dan maar zo zeggen dat dit de erotische versie van Twilight zou zijn. Alleen dan zonder de weerwolven. En dat is iets waar ik totaal niet tegen kan. 

Het is totaal niet wat ik er van had verwacht en omdat ik hem niet eens heb uitgelezen geef ik dit boek 1/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wat zonde zeg! Het boek vond ik zelf juist erg goed! Het lijkt ook totaal niet op twilight overigens. Wel moet ik zeggen, het is geen Young adult verhaal of iets wat daar op lijkt. Dit boek is wel écht voor volwassenen geschreven en dat merk je gewoon aan het verhaal. Misschien dat het je daardoor niet goed beviel?

    BeantwoordenVerwijderen