Lezen is leuk!

Terwijl ik het begin van mijn post op school schrijf denk ik na over wat andere mensen van lezen vinden. Ondertussen lopen er allemaal leuke mensen voorbij, ik denk er over hoe hun over lezen denken. 
Voor mij is het op het moment heel normaal dat ik elke dag zeker een uur lees. Een paar van mijn vriendinnen doen dit ook, en je mag natuurlijk niet mijn zusje niet vergeten die dankzij mij ook weer aan het lezen is. Afgelopen maandag maakten wij samen onze TBR jar. Zij maakte hem en ik vulde mijne aan. 



Als je The fault in our stars en Allegiant hebt gelezen weet je waar het bovenstaande plaatje over gaat.  Bij The fault zat ik het ene moment te lachen terwijl het andere moment de tranen over mijn wangen stroomden. Maar toch blijf ik hem lezen. 

Wat ik ook vaak hoor is 'Lezen is helemaal niet leuk, wat vind jij er zo leuk aan?' Je hebt de juiste boeken nog niet gevonden denk ik. Na Harry Potter vond ik lezen helemaal leuk. Later toen ik De Hongerspelen ontdekte kwam dat  weer helemaal naar boven. Wat ik ook zeg de juiste boeken maken lezen leuk. 

Ik vind dit plaatje zo'n toepassing hebben op mij, mijn bril hangt ergens halverwege mijn neus en een boek/ e-reader ligt in mijn hand. Het liefste zou ik niet gestoord worden maar als je dat wel doet krijg je van mij zo'n gezicht. Zelf kan ik er achteraf wel om lachen maar op dat moment ben ik niet blij. Stel je voor je leest Divergent voor de eerste keer en je zit er net lekker in komt iemand je storen. Sorry hoor maar daar wordt ik niet bepaald blij van. Ik denk dat ik niet de enige ben die van dit probleem last heeft. Nja dat hoop ik in ieder geval! 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten