April TBR#1

Omdat ik aanstaande maandag er niet ben dacht ik, dan doe ik vandaag vast mijn TBR voor volgende maand presenteren. Ik heb besloten dat ik elke maand vier boeken uit mijn TBR pot ga lezen.


Mijn maart TBR 


Leuk feitje: in januari las ik acht boeken uit, in februari las ik er tien uit, en nu in maart heb ik er elf uit! Je kan zeggen dat ik maar liefst vijf boeken voor lig op mijn reading challenge volgens Goodreads.


De boeken die uit mijn TBR jar zijn getrokken zijn de volgende:


En dan komt hier mijn april TBR
























Mede vanwege mijn reisweek naar Kopenhagen heb ik er voor gekozen om mijn TBR wat klein te houden. Maar ik weet van mezelf dat ik er waarschijnlijk wel over heen ga.

Welke boeken gaan jullie lezen in april?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten