5 carneval ideeën geïnspireerd door boeken

Carneval staat weer voor de deur. Hier wordt het gelukkig gevierd en heb elk jaar wel wat leuks gedaan. Morgen gaat dit te gekke feest van start. En aangezien het donderdag is heb ik er een leuke top 5 van gemaakt. Als welke boek persoon zou jij willen gaan met carneval?
Ik vond zojuist een blauw jurkje die op de Erudite van de Divergent boeken slaat. Erg leuk vooral ook omdat ik zelf ook een bril draag. Erg leuk allemaal. Ook heb ik een outfit die op Tris geïnspireerd is. Een zwart hempje met een zwarte broek. Niet zo moeilijk maar wel erg leuk!

Luna van Harry Potter heeft altijd wel leuke maar zeker een hele aparte garderobe. Als je eens gek wilt doen. Als je iets 'normaler' wilt kan je altijd als Hermelien gaan. Er zijn zo veel leuke items die je van haar kan vinden. Neem bijvoorbeeld de time turner uit The prisoner of Azkaban. Ik vind hem echt heel leuk. De Deathly Hallows kunnen eigenlijk ook niet ontbreken.












Voor de twilight fans onder ons. Ik veroordeel niemand hiermee, vind ik dat Alice een enorm leuke kledingkast heeft. Het is wel wat donker maar naar mijn mening erg leuk. Als je iets meer jongensachtig gaat zou Belle een enorm goede keus zijn. In de eerste drie films was dat zo totdat Alice haar kledingkast overnam. Voor de liefhebbers, vanavond om half 9 is Breaking Dawn pt I op rtl 5. Ik ga hem kijken!





Nu Hunger games. Katniss is bijna alleen maar in de arena maar daar kan je echt iets heel erg leuks van maken. Met de Mockingjay pin om het af te maken. Heel veel mensen zouden je denk ik wel herkennen. En ik zelf zou zoiets niet kunnen laten. 

Wat spreekt jou aan om voor de carneval te gaan doen?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten