Tag: Winter Wonderland

Ik zat vanochtend op youtube te kijken of er nog leuke filmpjes waren. BijThe Readables kwam ik een leuke tag tegen. Ik begon hem meteen te vertalen. Ik vind de antwoorden die eruit komen echt super leuk. Jack van JackEatsBooks heeft deze tag verzonnen.
Welk boek is zo vrolijk en lief dat het je hart verwarmd? 

Sommige delen van Hush hush (Becca Fitzpatrick) zijn zo leuk en lief geschreven dat ik denk wauw, dat heb ik ook met Harry Potter (J.K. Rowling). Ik kan eigenlijk niet kiezen. Ik heb niet een boek gelezen waarvan ik dacht bij het hele boek wauw dit is zo lief. 

Wat is je favoriete boek met een witte cover?

Extremely loud & Incredibly close van Jonathan Safran Foer. In mijn review staat de Nederlandse filmcover en dit is de originele Engelse cover. Het is zo'n mooi boek wat je vastgrijpt en niet meer los laat. Voor mijn review hierover klik hier

Je draagt een onesie in een goed zittende stoel. Zittend met lekkere warme chocolademelk maar wat voor een dik boek lees je?

Ik lees nu Spel der tronen (George RR Martin) en dat is een enorm dik maar goed boek. Ik ben nog niet zo heel ver in het maar wauw ik hou van dat boek. Als je twijfelt of je het boek moet lezen ik zeg gewoon doen hij is lekker dik en zeker de moeite waard.

Het begint te sneeuwen dus je besluit om een sneeuwballengevecht te houden. Met welk fictief persoon zou jij een sneeuwballengevecht willen houden?

Ik twijfel hierover. Natuurlijk wil ik met de mensen van Dauntless (Divergent) een sneeuwbalgevecht houden, maar de mensen uit District 12 (The hunger games) lijken me ook erg leuk om een sneeuwbalgevecht mee te houden. Als ik dan echt moet kiezen dan ga ik voor de Dauntless factie. Lijkt me best gezellig met Four, Tris, Christina, Peter en de anderen. 

Helaas het vuur gaat bijna uit. Van welk boek zou je de laatste hoofdstukken eruit scheuren en in het vuur gooien?

De laatste hoofdstukken van Allegiant (Veronica Roth). Ik wou zo dat het anders had geëindigd. Zelf had ik voor een ander einde gekozen en ik denk jullie ook als je het gelezen hebt. 

Welk boek ligt zo dicht aan je hart dat je het wilt geven aan iemand deze kerst die nooit leest maar diegene aan het lezen wilt krijgen?

(Helaas) houdt niet iedereen van fantasie boeken. Dus dat sluit ik al uit. Ik zou denk ik kiezen voor The fault in our stars van John Green. Ik hou van zijn schrijfstijl, dit boek is zo speciaal geschreven dat het een plekje in mijn hart heeft.

Niet vergeten overnemen van de tag mag. 



CONVERSATION

1 reacties:

  1. Leuke tag. Maar helaas van de MEGA spoiler die je geeft :(. Ik had hem al gehoord, maar leuk is het niet als je bewust aan het wachten bent op het Nederlandse deel.

    BeantwoordenVerwijderen