Tag: Happy new year

Waarom het jaar niet afsluiten met een tag? Deze heb ik zelf gemaakt, overnemen mag maar zet er wel bij dat hij van mij afkomt


Het is oudejaarsavond, het nieuwe jaar staat voor de deur en je besluit een feestje te geven. Welke fictieve personen nodig je uit?

Tris en Four uit Divergent, het lijkt me geweldig om ze te ontmoeten. Daarnaast nodig ik Daenerys uit Game of thrones uit. In mijn ogen is het een top vrouw. John en Six uit de Loriën legacies mogen ook komen. Als laatste wil ik Marcel, Harry, Hermelien, Ron en Luna uit de Harry Potter boeken uitnodigen. 

De muziek staat aan en je wilt dansen. Met welk(e) fictieve persoon(en) ga jij dansen?

Sowieso wil ik met Marcel even gedanst hebben. Heb je hem in de film The goblet of fire gezien? Wauw. Ook wil ik Four even van Tris lenen. In mijn ogen is hij geweldig. 

De laatste seconde van het jaar breken aan. Welk fictief persoon zoen jij het eerste in het nieuw jaar?

Als ik dan echt moest kiezen neem ik John van de Loriën legacies, alleen omdat Four met Tris is haha. Maar even serieus John is voor mij ook geweldig. 

Welk boek ga je als eerste in het nieuwe jaar lezen?

Als het goed is krijg ik vandaag de Divergent boxset binnen dus die ga ik sowieso binnenkort opnieuw lezen. Daarnaast ben ik bezig in Game of thrones (geweldig boek trouwens). Ik denk dat ik binnenkort ook aan Cinder ga beginnen zodat wanneer Cress uitkomt ik die meteen kan lezen.

Heb je nog goede voornemens voor 2014?

Heel eerlijk, niet echt. Ik doe eigenlijk niet aan voornemens dus helaas. 

Naar welke boek releases kijk jij het meest uit aankomend jaar?

The infinite sea van Rick Yancey, dit is het vervolg op The fifth wave. Ik heb enorm genoten van het boek en kan niet wachten tot het vervolg uitkomt. Ik heb daarnaast ook nog een bericht gemaakt met andere releases waar ik naar uit kijk. Klik hier om dat artikel te lezen.

Het zit erop voor 2013, geniet van de laatste dag en begin 2014 goed. 


CONVERSATION

1 reacties: