Top 5 Wishlist

Mijn wishlist, hij is te groot vind ik zelf. Elke keer als ik  weer een goed boek uit hebt denk ik dat die wel goed tussen mijn andere boeken zal staan. 

1. The fault in our stars (John Green) Sinds dat ik dit boek uit heb wil ik hem hebben, het is een van de beste boeken die ik ooit gelezen hebt dus die moet zeker wel een deel uitmaken van mijn boekenkast.

2.  Hush Hush (Becca Fitzpatrick) Als je mijn review nog niet hebt gelezen dan kan ik je zeggen dat dit een super goed boek is en ik raad hem aan als je van YA boeken houdt. Het is wel chicklit achtig maar het past goed in het verhaal! De kaft van dit boek vindt ik echt prachtig!

3. Pretty Little liars (Sara Shepard) Ik heb de eerste drie Nederlandse boeken maar qua Engelse moet ik ze nog allemaal ik zou het liefst de hele Nederlandse en Engelse serie willen bezitten maar helaas is het nog niet zo ver.

4. The wishing spell (Chris Colfer) Heb je die kaft wel eens gezien? Wauw ik vind hem echt prachtig. Het verhaal vind ik ook super leuk!

5. Belle (Lesley Pearse) Het is lang geleden dat ik dit boek heb gelezen maar ik vind hem echt super mooi. Het is een apart verhaal  dat zeker niet vergeten mag worden!



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten