I heart New York

New York. Big Apple. Welke plek is er beter om over je gebroken hart heen te komen? Angela Clarke pakt het eerste vliegtuig naar New York als ze haar verloofde betrapt met een andere vrouw - tijdens de bruiloft van haar beste vriendin. Eenzaam en alleen staat ze enkele uren later voor een willekeurig hotel in Manhattan. Ze raakt al snel bevriend met Jenny, de receptioniste van het hotel. Samen verwerken ze Angela's liefdesverdriet met shoppen, cocktails en naar de sauna gaan. Angela koopt een compleet nieuwe garderobe, inclusief Marc Jacobs-tas, en laat haar haar knippen volgens de laatste New Yorkse mode. Ze date met twee mannen tegelijk en geniet met volle teugen van haar nieuwe vrijheid. En als Angela een baan krijgt als blogger bij een hip tijdschrift lijkt haar leven weer helemaal op orde te zijn. Haar blog over daten in New York is al snel een groot succes en wordt binnen no time door iedereen in New York gelezen
Titel: I heart New York #1 I heart
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijde: 307
Speelt zich af in: New York (VS)
Uitgeverij: Holkema & Warendorf

Samenvatting

Wanneer Angela op de bruiloft van haar beste vriendin haar verloofde betrapt met een ander besluit ze om weg te gaan, heel ver weg en wel naar New York. Eenmaal aangekomen in New York heeft Angela geen idee waar ze heen moet, ze belandt in het Union Hotel waar ze Jenny ontmoet. Angela is na het horen van haar verhaal Jenny's grote held en ze neemt Angela mee op een make over. Niet gauw erna ontmoet ze Tyler waarmee ze gaat daten. Wanneer Angela en Erin zitten te eten ontmoet Angela Alex. Wanneer Mary Angela uitnodigt voor een gesprek op het The Look hoofdkantoor wordt Angela aangenomen als blogger. Na een paar weken zijn Angela en haar twee mannen beroemd. Zal Angela voor Tyler of toch voor Alex kiezen? 

Mijn mening

Normaal houd ik niet zo van chicklit. Maar deze is echt geweldig! Ik heb zo hard gelachen om de acties van Angela, maar het dilemma tussen de twee jongens vind ik toch wel het aller leukste. 

Ze legt het voor aan de lezers van haar blog wie ze moet kiezen maar helaas het wordt toch de andere die ik persoonlijk leuker vindt! Jenny is ook zo geniaal in het boek. Dit is echt een feel good boek voor mij. Het maakt mij blij.

I heart New York is het eerste boek in de I heart serie. Het tweede boek is I heart Hollywood, het valt wel te raden aan de titel wat er staat te gebeuren in het tweede boek van deze serie.  I heart Paris is het derde boek in de serie ook hierin verklapt (denk ik) de titel waar het verhaal zich afspeelt. Het vierde boek in de serie is I heart Vegas. Het ener laatste en vierde boek in de serie is I heart Londen en het nieuwste boek in de serie is I heart Christmas. Die is nog geen week uit! Dus voor de liefhebbers van dit boek is er nog veel leesmateriaal te gaan. 

Ik geef I heart New York 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten