Top 5: YA fantasy


Ik ben helemaal gek op fantasy boeken. Ik denk dat ik dit toch wel mijn favoriete genre is op het moment.



1. Harry Potter serie (J.K. Rowling) Wie houdt er nou niet van Harry Potter, het is een van mijn lievelingsboeken. Eigenlijk kan geen een fantasy boek wat ik tot nu toe heb gelezen aan deze serie tippen. 

2. Divergent (Veronica Roth) Dit is denk ik na Harry Potter mijn favoriete fantasy serie. Ik vind het zo mooi geschreven, ik vind het een heel goed boek!

3.  The Hunger Games (Suzanne Collins) Ik vind dat The Hunger Games niet aan Divergent en Harry Potter kan tippen, Divergent vind ik persoonlijk veel spannender om te lezen. Het verhaal van Harry Potter is zo prachtig geschreven.

4.  City of Bones (Cassandra Clare) Ik vind het verhaal zo goed verzonnen. Alles past er precies in. Maar als ik hem moet vergelijken met bovengenoemde dan zal ik hem wel minder snel lezen.

5. Twilight (Stephenie Meyer) Ik vind Twilight nog steeds wel een leuk boek. Ik hoor zo veel mensen zeggen dat ze het niks vinden terwijl ik het wel gewoon leuk vind. Niks van aantrekken zal ik maar zeggen! Daarom staat hij hier ook in. 











CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten