Serie: Glee

Nu even iets heel anders, mijn favoriete serie Glee herdenkt een van hun sterren Cory Monteith. Lees meer om meer te weten
Cast seizoen 1
Glee kennen heel veel mensen wel, het  is een Amerikaanse serie over een groep mensen die een zanggroep op de middelbare school hebben. Zo is het 5 seizoenen geleden begonnen. Er is heel veel veranderd er zijn mensen bij gekomen en weggegaan. Op 13 juli 2013 is Cory Monteith overleden, hij speelde Finn Hudson. Dit greep de hele wereld aan, hier in Nederland kwam hij op het nieuws. Maar goed in de derde aflevering van seizoen 5 hebben ze besloten zijn dood te verwerken. Het duurde niet lang tot ik zelf ook zat te huilen, iedereen huilde zo'n beetje. Ik kan het gewoon niet goed begrijpen nu ie al bijna 4 maanden er niet meer is. 

Hierdoor kan ik me gewoon niet concentreren op alles.  Schrijven is de manier waarop ik kan laten zien hoeveel ik om hem geef. Dit is mijn manier om stil te staan bij het afschuwelijke feit dat iemand zo vroeg overlijdt. Ik heb gezien wat drugs met je lichaam doet, het is afschuwelijk. Als je er aan begint is er een kans dat je verslaafd raakt en dat wil je niet, kijk naar Cory hij is verslaafd geraakt en is nu dood.


Verder gaat Glee ook over de leuke dingen in het leven zoals slagen voor je middelbare school. Rachel wordt aangenomen op NYADA en verhuist naar New York. Mr. Shue (Will) en Mrs. Pillsbury (Emma) gaan trouwen. Kurt en Santana komen ook in New York wonen, Kurt wordt ook toegelaten tot NYADA. 

Hierbij zeg ik vaarwel en ooit tot ziens tegen Cory Monteith en Finn Hudson. Hij was een geweldig persoon, alleen het is zo zonde dat hij zo vroeg is gestorven. 

Will en Rachel



CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik ben welgeteld bij minuut twee beginnen huilen en niet meer gestopt tot 5 minuten nadat de aflevering gedaan was...

    BeantwoordenVerwijderen