Boekshelf reorganiseren

Ik vind dat het weer tijd was om mijn boeken anders neer te zetten.
De Harry Potter serie staat trouw beneden en blijft daar ook staan. Ik begon met alle boeken op vier stapels te leggen.


Op de eerste stapel liggen:
Pretty little liars deel 1,2 en 3
Zwijgplicht
Eerwraak
Overdosis
Chatroom
Extreem luid &ongelooflijk dichtbij.
Mijn lievelings boek van deze is toch wel Extreem luid en ongelooflijk dichtbij.


De tweede stapel heeft:

The edge of nowhere
Twilight (Engelstalige)
Uitgespeeld
Verblind
Waanzin
Buiten zinneb
Verstrikt
The notebook
Message in a bottle
Hiervan is mijn favoriet verstrikt.


Op de derde stapel liggen:
De belevenissen van een muurbloem
I am number four
Morgen toen de oorlog begon
Een kille dagraad
Twilight
Nieuwe maan
Eclips
Morgenrood
Mijn favoriet hiervan is I am number four.


De vierde en laatste stapel bevat
Glee de uitwisseling
Glee het begin
Oorlogsgeheimen
HOI mijn vader
HOI de brugklas
Radeloos
Spijt
Bangkok boy
Hiervan is Bangkok boy mijn favoriet.





Nu dat jullie al mijn boeken hebben gezien leg ik ze op alfabetische volgorde.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten