Fatale Liefde

Liz heeft al twee jaar verkering met Djawad en wil graag met hem samenwonen. Maar Djawad loopt met een groot geheim rond waar Liz niets vanaf weet en reageert afwijzend. Amber wil na de modeacademie een hippe kledinglijn voor jongeren beginnen, samen met haar beste vriendin Liz. Als Amber dertigduizend euro van haar tante erft, lijkt hun droom werkelijkheid te worden. Amber kan haar geluk niet op als ze ook nog eens verliefd wordt op Leon. Leon heeft een flitsende carrière in de tv-wereld en overlaadt Amber met aandacht en cadeaus. Maar niets is wat het lijkt en Liz en Amber raken verzeild in een web vol leugens... Is de liefde van je leven wel te vertrouwen?

Titel: Fatale Liefde

Auteur: Carry Slee
Aantal bladzijde: 277
Speelt zich af in:  Nederland, Frankrijk en Curaçao   

Samenvatting

Liz en Amber zijn al een beide studenten aan de modeacademie, , wanneer Ambers tante komt te overlijden laat zij Amber €30.000 na.  Liz heeft al twee jaar een relatie met Djawad en wilt met hem samenwonen. Alleen hij wilt dat niet en ze gaan uit elkaar. Dan blijkt Liz zwanger van hem te zijn en omdat het uit is laat ze het uiteindelijk na lang denken en een vakantie op Curaçao weghalen. Amber wordt ook verliefd haar grote liefde heet Leon. Hij geeft haar dure cadeau's en ze hebben een leuke tijd. Dan gaan ze samen naar Frankrijk een leuk romantische reis denkt Amber, de reis eindigt anders als verwacht. Of het ooit goed gaat komen met de meisjes ga ik helaas niet verklappen.

Mijn mening

Ik vond dit echt een heel leuk boek. Ik hou persoonlijk meer van Engelse boeken maar dit Nederlandse boek spreekt me erg aan. Ik vind de cover ook echt mooi als je het boek gelezen hebt dan weet je dat hij er goed bij past. De titel vind ik ook goed gekozen. Ik kende hiervoor al meer boeken van Carry Slee maar dit is na Bangkok Boy toch de beste. Ik zat vanaf het begin al in het boek, het einde werd het heel spannend waardoor ik hem niet weg kon leggen. Ik raad hem aan om hem vanaf 14/15 jaar pas te gaan lezen aangezien er best veel seks in voor komt. Kan je hier niet tegen? Dan raad ik het boek af.

Ik geef Fatale liefde 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten