top 5 filmedities

Je kijkt vast vaak films? Weet je ook dat veel films gebaseerd zijn op boeken. Dit is mijn top 5 van verfilmde boeken waarvan ik het boek en de film leuk vind.

Het is donderdag dus bijna weekend! Voor als je in het weekend echt niks te doen hebt en echt geen zin hebt om dat ene boek verder te lezen kun je nog altijd films kijken. Veel films zijn gebaseerd op boeken en hier komt mijn top 5 boeken die verfilmd zijn.

  1.    Harry Potter -  J.K. Rowling. Ik heb altijd al van deze boeken en films gehouden sinds ik jonger was en ik vind het nu nog steeds heel leuk!
  2.    The Lucky One – Nicholas Sparks. Nicholas Sparks is een van mijn favoriete schrijvers, hij schrijft prachtig en de films zijn nog mooier dus zeker een aanrader om The Lucky One te lezen en te kijken!
  3.    The Help – Kathryn Stockett. Dit is echt een hele goede film met een nog beter boek. Dit boek en de film zijn zeker een aanrader.
  4.    Ps I Love You – Cecila Arnhen. Dit boek/film is een romantisch verhaal over Holly die haar man Gerrit verliest en dan krijgt ze allemaal opdrachten van hem. Het is echt heel leuk alleen je moet door het begin heen komen.
  5.    The Perks Of Being a Wallflower – Stephen Chbosky. Dit boek is dagboek vorm geschreven wat het leuk maakt. Maar de gebeurtenissen zijn niet super boeiend maar ik wou hem wel uitlezen. Dus daarom een 5e plek.


Divergent & Mortel Instruments City Of Bones horen er eigenlijk ook bij, ik heb City of Bones nog niet gezien, en Divergent is helaas nog niet uit! Dus ik ben zeer benieuwd.


Over een tijdje wil ik iets anders doen: vragen over mijzelf beantwoorden van jullie mijn lezers. Heb je een brandende vraag laat dan een reactie achter. Ik probeer er zo veel mogelijk (en normale) vragen te beantwoorden.


CONVERSATION

1 reacties:

  1. Divergent!!!! Ik ben het ook met je eens bij nummer 1,2 en 5 :p

    BeantwoordenVerwijderen