September wrap-up en oktober tbr


En toen was er weer een maand voorbij. Oktober komt eraan, de koude maanden komen er aan! September was geen goede maand voor mij jammer genoeg. Ik wil meer lezen maar ik heb de tijd er nog niet voor gevonden. Nu oktober begonnen is wil ik er meer tijd voor vrij maken. 

September wrap-up
145. Bloedbroeders - Helen Vreeswijk
146. Crown of midnight - Sarah J. Maas
147. De cirkel - Dave Eggers
148. De mime orde - Samantha Shannon
149. Heir of fire - Sarah J. Maas
150. Een week in Parijs - Rachel Hore
151. Simon vs the homo sapiens agenda - Bekcy Abertalli
152. Marionet - Aimee Carter

Oktober TBR
Alles of niets - Gillian King
Dororthy must die - Danielle Paige

Voor de rest zie ik het wel. Ik hoor het wel als jullie nog aanraders hebben!

Een fijne week allemaal.

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Je hebt weer veel gelezen! Hopelijk gaat het in oktober weer net zo goed :)

    BeantwoordenVerwijderen