Door de zombiespiegel

Wat is er mis met Alice Bell?

Alice dacht dat ze alles al had meegemaakt, maar helaas... het kan nog erger. Na de laatste zombie-aanval gebeuren er vreemde dingen met haar. Spiegels komen tot leven, ze hoort stemmen die anderen niet schijnen te horen, en ze heeft soms de afschuwelijke neiging om iemand aan te vallen. Wat is er toch met haar aan de hand?

Cole, haar vriendje, doet ook al zo raar. Eerst ontwijkt hij haar de hele tijd, en dan maakt hij het volkomen onverwacht uit. En dat is nog niet alles. Het lijkt wel alsof hij iets voor haar verborgen houdt.

Maar Alice wordt pas echt bang als ze in de spiegel kijkt... 

Titel: Door de zombiespiegel #2 White rabbit chronicles
Auteur: Gena Showalter 
Aantal bladzijdes: 416
Uitgeverij: Harlequin Holland

Samenvatting
Ali doet samen met haar vriend Cole en andere mensen zombies vermoorden. Maar wanneer Ali gebeten wordt verandert alles. Werkt het tegengif wel? En wat gebeurt er allemaal met Cole? Hij lijkt wel door iets of iemand beïnvloedt te worden. 

Mijn mening

Ik zeg het alvast dit wordt nu al een van mijn favoriete series. Met het goede voornemen om meer series uit te lezen ben ik verder gegaan in Door de zombiespiegel. Deze serie wordt per boek beter. Ik weet nog wel dat Alice in zombieland heel langzaam op gang kwam. Dat was zeker niet het geval bij Door de zombiespiegel.

Dit boek is zo spannend. Ali is een super badass zombie slayer die niet altijd zonder kleerscheuren thuis komt. Nu zij rare trekken begint te krijgen gaat er een alarmbel rinkelen bij de andere slayers. Je leest wat Ali denkt, en ik zeg je vast dat dat soms best wel raar is.

Ik lees eigenlijk nooit boeken over zombies. Dus dat is voor mij verfrissend. Eindelijk een keer een ander wezen wat centraal staat in de boeken. Het is geweldig om te zien hoe Gena Showalter de zombies heeft gecreëerd soms leek het alsof er een aan mijn arm zat te knagen, gelukkig was dat alleen mijn konijn.

Ik ben zo benieuwd naar het derde boek in de serie. Door de zombiespiegel was super spannend. Ik heb nog zo veel vragen die niet beantwoord zijn en ik kan niet wachten tot ik alle antwoorden heb!

Ik geef Door de zombiespiegel 5/5 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten