Mededeling

Ik ga voor een tijdje stoppen met hier post te plaatsen. Ik weet het het komt erg onverwacht maar mijn school gaat momenteel voor. Ik heb momenteel te veel toetsen staan en ik moet goede cijfers halen en dat lukt niet wanneer ik ook nog hier moet posten. Ik vermoed dat deze drukke periode over twee weken is afgelopen. Dan zal ik weer gezellig hier komen posten en verder lezen. 

Nu even wat goed nieuws. Ik zag dit voorbij komen en ik kreeg meteen de vlinders in mijn buik. Ja ja je leest het goed Vrees me is afgeprijsd. Hoe kan je die mooie cover nou laten liggen? Het lijkt mij een geweldig boek en  ik dacht waarom niet even delen? De actie gaat in op 1 februari dus je moet nog heel even wachten!


En dan ga ik nu weer leren. Veel plezier met lezen.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten