I heart Hollywood

Angela Clark kan haar geluk niet op. Haar verhuizing van Londen naar New York heeft haar een droombaan en een sexy vriend opgeleverd. Voor een nieuwe opdracht moet ze naar Hollywood om de meest begeerde acteur van het moment te interviewen: James Jacobs. Met haar beste vriendin Jenny gaat ze naar Californië, dromend van Rodeo Drive en Malibu Beach.

Maar Angela komt er al snel achter dat het leven in Hollywood niet alleen bestaat uit glitter, glamour en zonneschijn. Ze heeft het gevoel dat James Jacobs, ondanks zijn reputatie van vrouwenverslinder, echt de enige is die niet nep is.

Als de paparazzi intieme foto's van haar en James nemen, is Angela ineens zelf het onderwerp van alle roddels. Kan ze haar baas en - belangrijker nog - haar vriend ervan overtuigen dat ze niet alles moeten geloven wat ze lezen?



Titel: I heart Hollywood #2 I heart
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijde: 326
Speelt zich af in: Hollywood (VS)
Uitgeverij: Holkema & Warendorf

Samenvatting

Angela heeft het helemaal voor elkaar in New York. Een goed lopende blog bij The Look, een super knappe vriend en fantastische vriendinnen. Wanneer haar baas aankondigt dat zij naar Hollywood gaat om James Jacobs een knappe en beroemde acteur. Eenmaal aangekomen in Hollywood met Jenny aan haar zijde loopt niks zoals ze het wou. Op de eerste dag dat ze James Jacobs spreekt gaat het verkeerd er komen foto´s op het internet. Wanneer ze alles aan Alex probeert uit te leggen komt het er verkeerd uit en spreekt Alex niet meer met haar. 

Mijn mening

Ik kan nog steeds zo hard lachen om de actie's van Angela. Ze probeert over al het beste van te maken wat niet altijd lukt. Het lijkt wel of ze de hele wereld aan kan met Jenny aan haar zijde en ik vind het prachtig om te lezen. Deze serie vind ik erg vermakelijk om te lezen. Ik ga zeker verder in de serie. Voor iedereen die van chicklits houdt is dit zeker een aanrader. Dankzij deze boeken waardeer ik chicklit al meer, ik blijf niet constant fantasie en YA boeken lezen, lekker zo'n afwisseling erin. 

Dit is mijn eerste boek die ik uit heb in de maand december. Als je precies wilt weten wat ik lees kijk dan op mijn goodreads. Ondanks dat ik weer ziek ben probeer ik zo veel mogelijk te lezen als mijn lichaam het toelaat. Hoe staat het met jullie boeken? Ik ben benieuwd.

Ik geef I heart Hollywood 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten