Dag van mijn leven

Ik wil mijn blog iets persoonlijker maken. Als je meer over mijn dag wilt weten lees dan verder!


Na 6 lange uur op school mocht ik eindelijk naar huis, ik ben gelijk door naar de Bruna gegaan (enige winkel waar ze boeken verkopen hier). Beetje onscherpe foto maar daar ligt Onvoltooid verhaal die wou ik graag hebben alleen is die duur. (20 euro) en ze hebben Catching Fire er ook nog liggen. De originele kaft find ik veel mooier maar goed zal wel aan mij liggen.



Dit boek nam ik mee naar huis. I am Number Four wel de filmkaft maar dat maakt het boek (en de geur) niet minder. Ik had hem al lang op mijn lijstje staan met boeken die ik graag wou hebben!


Na een lange dag ging ik ook Candy crush doen. Zo te zien ben ik nu in level 131 maar goed ik kom niet meer verder. Einde verslaving 


Na zo'n lange dag (6 uurtjes maar) is een tosti (beetje misvormd) en een kop thee wel verdiend. En nu huiswerk maken, dat is echt een van mijn hobby's eh eigenlijk niet. 

Dit was wel zo'n beetje mijn dag, vinden jullie het leuk om zoiets er tussen door te zien? En hoe was jou dag?

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Oh i'm number four is echt geweldig!! Alleen er is niet echt een andere editie dan de film ;)

    BeantwoordenVerwijderen