Ereader: Kobo Touch

 Dikke boeken voor onderweg zijn niet handig, een ereader daarin tegen is licht en makkelijk mee te nemen. Hier mijn mening over de Kobo Touch



Ik had dit artikel gisteren willen plaatsen alleen ik was erg ziek, nu ik me iets beter voel komt ie alsnog! 

De Kobo Touch heeft een E ink scherm waardoor je heel gemakkelijk in de zon kan lezen, het leest net als een gewoon boek. Met het touch screen kan je makkelijk door je boeken zoeken, de zoekfunctie is helemaal handig vooral omdat ik meer als 100 boeken erop heb staan en dan zoek je gewoon op de auteur of de titel en je krijgt de lijst met overeenkomsten te zien. Er zit ook wifi op, ik gebruik hem niet maar als je dat handig vindt kan je er ook mee internetten. Nadeel van de wifi: de batterij gaat dan heel snel leeg! Als je ongeveer 4 uur per dag of meer leest dan moet ik hem elke week opladen. Je kan hem zo aan de computer/laptop leggen met een usb kabel.

Deze ereader is een stuk lichter als mijn vorige (Bebook Club S) en hij lijkt kleiner. Het scherm is even groot heb ik gemeten.

Mijn mening:

Ik vind het een hele goede ereader, hij is licht en makkelijk mee te nemen. Je kan kiezen of je een poppetje (zie foto) of de cover van het boek als voorkant wilt als hij uitgeschakeld is, dit vind ik erg leuk en had ik niet bij mijn vorige ereader. Ik moest wel wennen aan het toch screen maar nu ik hem een maand heb vind ik het toch wel fijn. Het zwart is wel irritant aangezien je er snel vlekken op ziet. Het scherm wordt helaas wel snel vies en ik probeer hem toch wel elke dag schoon te maken anders zit er toch wel veel viezigheid op. De zwarte huls word snel warm als je in de zon aan het lezen bent, dat vind ik niet echt fijn. Hierdoor kan je ereader te heet worden en het niet meer doen. Als je een witte hebt kan je de kleur van de achterkant veranderen, helaas kon dat niet bij mij anders had ik een blauwe i.p.v. een zwarte achterkant gekozen. Over het algemeen is het een goede ereader, je kan er veel boeken op kwijt. Nog meer als je er een micro sd kaart in doet en het touch werkt goed. Ik zou hem zeker aanraden voor iedereen! 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten