Ga voor mij

Hij gaat voor mij, hij gaat niet voor mij…
De negentienjarige Teresa – Tess voor vrienden – wil danseres worden, maar een blessure gooit roet in het eten. Ook in de rest van haar leven gaat het niet helemaal volgens plan. Ze heeft een relatie achter de rug waar ze liever niet aan terugdenkt en een verboden kus waar ze wél met heel veel plezier aan terugdenkt… maar hoe kan het wat worden tussen haar en Jase, de beste vriend van haar broer Cam? Daarvoor is er te veel gebeurd in haar leven, en ook in dat van hem. Kortom, het is tijd voor een plan B.


Titel: Ga voor mij #2 Wacht op mij
Auteur: J. Lynn
Aantal bladzijdes: 331
Uitgeverij: Zomer & Keuning

Samenvatting

Teresa, het zusje van Cam, heeft altijd al danseres willen worden. Naar de universiteit gaan was plan B. Maar een ongeluk is genoeg om haar plannen te verwoesten. En kan ze verliefd worden op de vriend van haar broer?

Mijn mening

Weten jullie nog hoe geweldig ik Wacht op mij vind? En weet je hoe blij ik was toen ik Wacht op mij uit had en bijna direct in Ga voor mij kon beginnen? Ik was zo gelukkig, dat ik geen afscheid hoefde te nemen van de personages

Het verhaal van Cam en Avery is dus niet meer het onderwerp. Cam's zusje Teresa heeft zelf ook nog een leven. Het is haar droom om danseres te worden. Maar ze is al tijden verliefd op Cam's vriend Jase. Maar kan ze wel een relatie krijgen met de vriend van haar broer? 

Het moment dat Cam en Avery weer in beeld kwamen was ik blij. Yay ze zijn terug. Ik begon me toen te realiseren dat zij niet meer het onderwerp waren, ik was wat teleurgesteld maar kom op ik wil nieuwe personages leren kennen.

Net als Wacht op mij is Ga voor mij een geweldig boek. Al moet ik zeggen dat ik Wacht op mij wel wat leuker vind. Maar het is niet dat Ga voor mij veel slechter is dan Wacht op mij? heb je genoten van Wacht op mij, wacht dan niet langer op mij? En ga Ga voor mij lezen.

Ik geef Ga voor mij 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten